hb

Afrikalı Leo kitabının çevirisinde ısrarla Allah demek yerine Tanrı olarak çevirmeleri çok saçma. Kelime-i şehadetin çevirisinde bile "Tanıklık ederim ki Tanrıdan başka Tanrı yoktur ve Muhammed Tanrı'nın elçisidir." şeklinde çevrilmiş. Allah kelimesini kullanmak neden birilerinin bu kadar zoruna gidiyor anlamak güç.
Düşünce