seمa

seمa
@hafize_0404
|°Bir kalbi,bir kalbe meylettiren Allah’tır… || Bâzgeşt
Çünkü sıradan insanlarız biz. Hayatlarımız gerçek, gerçek olduğu için de yavaş . Sade ve kırılgan...
Reklam
''Biraz daha güzel olmayı denemeli insan. Biraz daha nazik olmayı, kırılmamayı değil de, kırmamayı öğrenmeli. Sevilmekten öte, güzel sevmeyi bilmeli. İncelikler yapmalı, hoş görmeye çalışmalı. Güzel olduğuna inandığında, o vakit güzellikler gelecektir. Sabır da bir duadır."
Aslında imtihanımız ağırlaşmadı. Biz Allah'ı unuttukça, imtihanın ağırlığını hissetmeye başladık.
"Şükreden bir kalp, zikreden bir lisan ve sabreden bir beden mutluluğun temelidir." 🌿
Din
İyi ki namaz ve duâ var. İyi ki hesap günü var. İyi ki Allâh'ın şaşmaz adâleti var. İyiki ☺️
Reklam