seمa

seمa
@hafze04
"Kitaplardan başını kaldırma, ufaklık! Dünya kötü bir yer..." -Hikmet Anıl Öztekin

seمa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·316 syf.·
Beğendi
·
2022 4. kitabı
Safiye Çetinkaya
8.4/10 · 827 okunma
Reklam
Bir kahvenin 40 yıl hatırı varsa bir duanın sonsuz cennetlik hatrı olmalı...' { Dua eder dua beklerim}
- Sürekli ileriye doğru giden bir hayatta geçmişini ne kadar çok düşünürsen o kadar çok mutsuz olursun. Paulo Coelho’nun dediği gibi; “Bir yarayı iyileştirmek için onu kaşımayı bırakmalısın." 🍂
"Kul, kul'un duasıyla kurtulur..! Söyle bakalım hâfız, yükün mü ağır..? Öykün mü..?
Reklam