"İyi ki varsın" demenin borç para vermek olmadığını,
“Lütfen” demenin utanılacak bir şey olmadığını,
“Özür dilerim” demenin küçültücü olmadığını,
Paylaşmanın kendini azaltmak olmadığını,
Yüz yüze konuşmanın, arkadan konuşmaktan daha etkili
olduğunu, Küçücük bir “gülümseme’nın” tüm kapıları
açacağını hiç unutmayın..