Milliyetçi Hareket Partisine bağlı değildir ülkü ocakları. Fakat senelerce böyle görünmesinde ki sebep merhum Hüseyin Nihal ATSIZ ve Alparslan Türkeş sayesindedir. Gerçek ülkücüler Milliyetçi Hareket Partisine ait değildir. Ve bağlı değildir. Ben açıkçası şahsi görüşümle söylüyorum ki Devlet Bahçeli oynatma kuklasıdır. Merhum yol gösterenimiz, abimiz ve reisimiz Sinan Ateş'in hesabını elbet bizde soracağız.
Biz bugün; bizi kullanan insanlarla yolumuza devam ettiğimiz sürece, bu ülke hiç bir yere kalkınamaz. Görüyorum ki buralarda ak tayfalı çok. Lakin gözünüz kör olmuş ve bir insanı peygamber ilan edecek duruma getirip (haşa) TAPMAYA başladığınız durumlara geldiniz. Bunu iyi bir düşünün. Kimlerin kalbini kırdınız bu siyaset dediğimiz bomboş bir şey için...
"Türk demek müslüman demektir." diyerek bütün müslüman ülkelerinden mültecileri alalım içimize. Lakin Asya bölgesinde her şeye ve çocuklarına kadar tecavüze ve vahşice ölümlere sebep olan insanları özellikle çocukları almayalım. Türk demek müslüman demek değildir. Bunu bu kafadan çıkaralım. Müslümanlığımız bize Elhamdülillah. Fakat içimizdeki hainleri ve başımızdaki hainleri temizleyemediğimiz sürece bu sistemin karşısına geçemeyiz. Düşüncesi güzel olan insanlarla yolumuzu tercih edelim. Bugün ben ülkücülüğe ve milliyetçiliğe yıllarını vermiş birisi olarak şunu söylemek isterim ki; "Dini kullanarak bugün başımızda bizi sömürenler yerine, dinsizler yönetse çok daha güzel bir ülke olabiliriz." Bugün Japonya'da, Isveç'te veya bir çok ülke de ki özellikle en huzur dolu ve insanların gerçekten insanca yaşadığı ülkelere bakarsak kimse bir insanı başında senelerce tutmuyor. Dini kullanmalarına müsade etmeyin.