Her gün mucizelerin yaşandığı hayatlara şahitlik ederken bir sonraki mucize biz olabiliriz; neden olmasın!
Bazen hayat bir ıslık çalar ve sen bu ıslığa döner bakarsın. O ıslık senin dikkatini çekerek hayatına yön vermen, harekete geçmen ya da durman, sakin kalman, düşünmen, fark etmen içindir. Bazen o ıslık beyninin içinde öyle bir yankılanmaya neden olur ki hayatının altı üstüne gelir. Elbette bu da sebepsiz değildir. Görmen gereken bir şey vardır: “Sen bu dünyaya tamamlanmaya, arınmaya ve tekâmül sürecini sonlandırmaya geldin.”
Eğer geçmişi, ruhlar âlemini hatırlıyor ve ne yapmaya geldiğimizi biliyor olsaydık bunun adı “sınav” olmazdı, “arınma” olmazdı, “tekâmül yolculuğu” olmazdı.