manhwayı okumadım ancak animesini izledim. izlememe rağmen çok heyecanla okuyorum, kesinlikle öneririm. normalde bir şeyi önce görsel olarak hafızama alınca okumak zor geliyor ama kitabı elimden bırakamıyorum. şu an bildiğim kadarıyla 2 kitap basılmış bakmalısın mutlaka.