Sazlar Hüzün Çalarsa//Tellerin Günahı ne?
Yıllarca beklesen de,karartmadan gönlünü
Gün/aydın olmuyorsa,kulların günahı ne?
Dinlemek istesen de,mutluluk tınısını
Sazlar hüzün çalarsa,tellerin günahı ne?
Yüreğin çaresizce,hep kendine yakınır
Hasret dolu gözlerin,uzaklara bakınır
Beklenen gelmiyorsa,türlü sebep takınır
Dil bahane bulursa,yolların günahı ne?
Bitmiyorsa bahtının,hüzünlü sonbaharı
Göremezsin gönlünde,özlenen ilkbaharı
Yansan da alev alev,gönül söndürmez harı
Yar ateşe salarsa,küllerin günahı ne?
Değişmez alın yazın,uğraşma silemezsin
Yarın neler getirir,görmeden bilemezsin
Nafile çırpınışla,yalandan gülemezsin
Kader böyle olursa,ellerin günahı ne?
Görmek ister gözlerin,mutluluğun resmini
Gamdan kederden uzak,tutmak ister cismini
Duymak istemesen de,yalnızlığın sesini
Yüreğini delerse,dillerin günahı ne?
Yorgun ruhunla şimdi,kendini dinliyorsun
Pişman olmak faydasız,sonunda anlıyorsun
Geri gelmez gençliğin,ağlayıp inliyorsun