Gençlik ve güzellik dolu olan bu yüzün, bu dünyada her şeyden daha çok sevdiğim o yüzün insanları dehşete düşüreceği gerçeğini ilk defa anlamıştım ve bu yüzden ruhum acıyla ve çaresizlikle dolmuştu.
"Von al-len Lei-den-shaf-ten diye grau-samste ist ( Duyguların en acımasız olanı.) Yazdın mı?" Durdu, bir miktar enfiye çekti ve devam etti:. " Die grausamste ist die Un-dank-bar-keit ( Duyguların en acımasız olanı nankörlüktür.) U büyük harfle yazılacak."