Halil ÜÇAĞAÇ

Halil ÜÇAĞAÇ
@halilucagac
Hayatta bir amacı olmayan arkadaştan daha zararlı bir şey olamaz!
10/10
·108 syf.··
Beğendi
·
2020 46. kitabı
Evvela şimdiye kadar okuduğum kitaplar içinde en değerli, en faydalı, en güzel kitap olduğunu söylemek istiyorum. Bu sitedeki üyelerin diğer klasik sitelerden bir farkı var. Hamdolsun hepimiz okuyan insanlarız. Ortak noktamız bu. Bizi bu kıymetli sitede buluşturan da budur, kitap tutkumuz ve kitap okuma sevgimiz. Ancak okuduğumuz kitaplar bazen bir noktada buluşurken bazen çok farklı içeriğe sahip olabiliyor. İnsan dünya ve ahiretine faydalı olan her eseri okumalı bence. İşte bu kitap dünya hayatımızı güzelleştirecek, ahiret hayatımıza yararı olacak bir eser kuşkusuz. Kitabın içeriğini anlatmak öyle kolay değil. Ancak şu kadar söyleyebilirim ki insanın bitkiye, hayvana, insana, güneşe, aya, toprağa, suya kısacası her şeye bakış açısını değiştiriyor. Her şeyde Allah'ın varlığını ve birliğini görebilmeyi öğretiyor. Bu kitap dünyaperestliğin etkisiyle yurdumuzda ve dünyada deizmin çok yaygınlaştığı bu dönemde yazılmış. Bu nedenle kitapta en çok açıklanan konu Allah'ın varlıği, birliği ile birlikte insanın gayesiz olamayacağı, dolayısıyla "Allah varsa din de olmalıdır." düşüncesinin ispatı yapılıyor. Şair'ül İslam güzel üslubuyla evreni ve yaratılan her şeyi okuyor, okutuyor. Âyetlerin manasını izah ve ispat ediyor. Bu kitapla düşünmeyi öğreniyor insan. Okurken düşünceden düşünceye, bir âlemden başka bir âleme geçiyor, kelimelerin, cümlelerin verdiği o eşsiz lezzeti kalbinde aklında ve ruhunda hissediyor, huzur buluyor. Okumanızı tavsiye ederim.
Kitabu't-TefekkürŞair’ül İslam Yunus Kokan · Tilki Kitap · 20181,350 okunma
Halil ÜÇAĞAÇ isimli okura yanıt verildi
Halil ÜÇAĞAÇ
Şöyle basit şeylerle eğlenebilen insanlara gıpta ediyorum! Ben başkasının aklıyla değil kendi aklımla düşünüyorum. Bir zahmet kendi aklımla düşündüklerimi beğenip beğenmeme durumunu bana bırakın. Faşistlik, birinin ortaya attığı bir ist'tir. YouTube videosuna gelince sadece başlığına baktım o da başkasının görüşü. Beni, benim görüp hissettiklerim ilgilendirir. Neden illa ki düşündüğümü çürütme gibi bir gaye içindesiniz? Kardeşim size ne? Ben inanıyorum, ben bu halimden memnunum, size ne? İstersem yanlış düşüneyim, size ne? Allah'ın var olup olmamasına olan inancım neden sizi bu kadar ilgilendiriyor?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·108 syf.··
Beğendi
·
2020 46. kitabı
Evvela şimdiye kadar okuduğum kitaplar içinde en değerli, en faydalı, en güzel kitap olduğunu söylemek istiyorum. Bu sitedeki üyelerin diğer klasik sitelerden bir farkı var. Hamdolsun hepimiz okuyan insanlarız. Ortak noktamız bu. Bizi bu kıymetli sitede buluşturan da budur, kitap tutkumuz ve kitap okuma sevgimiz. Ancak okuduğumuz kitaplar bazen bir noktada buluşurken bazen çok farklı içeriğe sahip olabiliyor. İnsan dünya ve ahiretine faydalı olan her eseri okumalı bence. İşte bu kitap dünya hayatımızı güzelleştirecek, ahiret hayatımıza yararı olacak bir eser kuşkusuz. Kitabın içeriğini anlatmak öyle kolay değil. Ancak şu kadar söyleyebilirim ki insanın bitkiye, hayvana, insana, güneşe, aya, toprağa, suya kısacası her şeye bakış açısını değiştiriyor. Her şeyde Allah'ın varlığını ve birliğini görebilmeyi öğretiyor. Bu kitap dünyaperestliğin etkisiyle yurdumuzda ve dünyada deizmin çok yaygınlaştığı bu dönemde yazılmış. Bu nedenle kitapta en çok açıklanan konu Allah'ın varlıği, birliği ile birlikte insanın gayesiz olamayacağı, dolayısıyla "Allah varsa din de olmalıdır." düşüncesinin ispatı yapılıyor. Şair'ül İslam güzel üslubuyla evreni ve yaratılan her şeyi okuyor, okutuyor. Âyetlerin manasını izah ve ispat ediyor. Bu kitapla düşünmeyi öğreniyor insan. Okurken düşünceden düşünceye, bir âlemden başka bir âleme geçiyor, kelimelerin, cümlelerin verdiği o eşsiz lezzeti kalbinde aklında ve ruhunda hissediyor, huzur buluyor. Okumanızı tavsiye ederim.
Kitabu't-TefekkürŞair’ül İslam Yunus Kokan · Tilki Kitap · 20181,350 okunma
Halil ÜÇAĞAÇ isimli okura yanıt verildi
Halil ÜÇAĞAÇ
Hak vermelere doyamadın, al bu da benden sana "Sende haklısın, insan fazla boş kalınca canı sıkılıyor.(takılmaya devam hocam) " İyi geceler size :)
10/10
·108 syf.··
Beğendi
·
2020 46. kitabı
Evvela şimdiye kadar okuduğum kitaplar içinde en değerli, en faydalı, en güzel kitap olduğunu söylemek istiyorum. Bu sitedeki üyelerin diğer klasik sitelerden bir farkı var. Hamdolsun hepimiz okuyan insanlarız. Ortak noktamız bu. Bizi bu kıymetli sitede buluşturan da budur, kitap tutkumuz ve kitap okuma sevgimiz. Ancak okuduğumuz kitaplar bazen bir noktada buluşurken bazen çok farklı içeriğe sahip olabiliyor. İnsan dünya ve ahiretine faydalı olan her eseri okumalı bence. İşte bu kitap dünya hayatımızı güzelleştirecek, ahiret hayatımıza yararı olacak bir eser kuşkusuz. Kitabın içeriğini anlatmak öyle kolay değil. Ancak şu kadar söyleyebilirim ki insanın bitkiye, hayvana, insana, güneşe, aya, toprağa, suya kısacası her şeye bakış açısını değiştiriyor. Her şeyde Allah'ın varlığını ve birliğini görebilmeyi öğretiyor. Bu kitap dünyaperestliğin etkisiyle yurdumuzda ve dünyada deizmin çok yaygınlaştığı bu dönemde yazılmış. Bu nedenle kitapta en çok açıklanan konu Allah'ın varlıği, birliği ile birlikte insanın gayesiz olamayacağı, dolayısıyla "Allah varsa din de olmalıdır." düşüncesinin ispatı yapılıyor. Şair'ül İslam güzel üslubuyla evreni ve yaratılan her şeyi okuyor, okutuyor. Âyetlerin manasını izah ve ispat ediyor. Bu kitapla düşünmeyi öğreniyor insan. Okurken düşünceden düşünceye, bir âlemden başka bir âleme geçiyor, kelimelerin, cümlelerin verdiği o eşsiz lezzeti kalbinde aklında ve ruhunda hissediyor, huzur buluyor. Okumanızı tavsiye ederim.
Kitabu't-TefekkürŞair’ül İslam Yunus Kokan · Tilki Kitap · 20181,350 okunma
Halil ÜÇAĞAÇ
Arkadaşlar düşünen için denmiş, düşündüğünü zanneden için dememiş. Kimseye de inanın demiyor hanımefendi! Zaten inananlar için bunlar! Lütfen saygılı olalım. Yorumları okudum da çoğu zavvalıca. Herkes inanıp inanmakta hürdür. Ben inanıyorum kendi irademle, kimse benim yerime düşünemez! Arkadaşlar şunu sakın unutmayın eğer Allah dediğiniz gibi yoksa, öldükten sonra ne siz göreceksiniz ne biz fakat varsa(tüm kalbimle varlığına inanıyorum) kaybınız büyük olur. Hıı eğer gerçekten yoksa bizim kaybımız ne mi olur, bence hiçbir şey? Tamamen insana zararlı olan şeyleri kullanmamanın da kaybı olmaz diye düşünüyorum. (kimsenin yerine düşünmedim, lütfen herkes seviyeli yorum atsın) Unutmayın Cennet ucuz değil, cehennem de lüzumsuz değil.
(Alıntıdır, fakat aşırı sağlam tespitlerle dolu bir alıntı) DİZİLERİN VERDİĞİ MESAJLAR 1- İstemediğin biriyle evlendiysen ona ihanet edebilir, başkasıyla aşk yaşayabilirsin. 2- Kötü bir olaydan sonra içki içip etrafı dağıtmalısın. 3- Sevdiğin kişi başkasıyla evlendiyse onların yuvasını bozmalısın. 4- Kötüler daima güçlüdür iyiler ezilmeye mahkumdur. 5- Her dizide yeni elbiseler, ayakkabılar olmalı, alışveriş için hep lüks yerler tercih edilmelidir. 6- Evde ilgi görmeyen adam dışarıda karısını aldatmalı ve bütün suç kadına yüklenmeli, adamın yaptığı da masum gösterilmelidir. 7- Gençlerin mutlaka sevgilisi olmalı, lise ve orta okul seviyesinde olsa bile çıktığı biri olmalıdır. 8- Birbirlerinin kuyusunu kazan insanlar, hep maskeler ile dolaşmalı ve suç daima bir iki kişinin üzerine yıkılmalı 9- Kavga eden, şiddet uygulayan, hırsızlık ve gasp yapan baş rol oyuncuları güler yüzlü, yakışıklı olmalı ve hep haklı nedenlerle yapmalı. 10- Anneler hep despot olmalı, babalar ise daima sert ve anlayışsız olmalı. Çocuklar her zaman haklı olmalı. 11- Kaynanalar hep kötü rol oynamalı, sürekli olarak damadının gelininin kuyusunu kazmalı 12- Paranın nerden ve nasıl geldiği belli olmamalı, harcama yaparken hep cömert olunmalı. 13- İş yerleri hep rezidans olmalı, işçi ve esnaf rolleri olmamalı. 14- Sıradan ortalama bir hayat yoktur.Ya diptesindir ya tepede.Bunun ortası yoktur.
Halil ÜÇAĞAÇ
Gösteriş olup olmadığını söylemek bana düşmez. Fakat gösteriş için de olsa doğruları söylemek her daim güzeldir.