Halime Atik

Halime Atik
@halimeatikkk
Tüm maaşımı dışarda yemek yiyerek ve öğrenci otobüs kartımı kaybedip günde 36 lira ile yolculuk yaparak tükettim. Pişman mıyım asla. Yine olsa daha mantıklı harcarım siz siz olun sorumluluk sahibi olun hele öğrenci iseniz

Halime Atik

@halimeatikkk
·
Gün bitti ve güne puan 10 /10. Çünkü hem istediklerimi yaptım. Hem de istemediğim bir şeyi yapmadım.
Reklam
Gün bitti ve güne puan 10 /10. Çünkü hem istediklerimi yaptım. Hem de istemediğim bir şeyi yapmadım.
Öz güven seksidir ama arzu edilirlik manyetiktir.
Sadece rica ediyorum. Duvarıma girip her iletiyi tek tek beğenme zahmetinde bulunmayın. Sadece rica.