Tüm maaşımı dışarda yemek yiyerek ve öğrenci otobüs kartımı kaybedip günde 36 lira ile yolculuk yaparak tükettim. Pişman mıyım asla. Yine olsa daha mantıklı harcarım siz siz olun sorumluluk sahibi olun hele öğrenci iseniz
Halime Atik
@halimeatikkk
·
Gün bitti ve güne puan 10 /10. Çünkü hem istediklerimi yaptım. Hem de istemediğim bir şeyi yapmadım.