Hayatımda her şey yolunda olsa idi , her şey planladığım gibi gitseydi ve hiçbir yolda tek bir pürüz ile karşılaşmasaydım hiçbir mutluluğumu doya doya yaşayamayacaktım. Anlamı olmayacaktı serüvenimin , anlamı olmayacaktı ışığımdan süzülen tutku melodilerinin. Elde etmiş olsa idim bu hayatı ihtiras ile tanışmayacaktım. Cebimde olsaydı koca evren yaratıldığımı unutacaktım.