Doğa net ve dürüsttür. Bir ağaç size olduğundan farklı görünmeye çalışmaz, bir nehir bencilce bir beklentiyle akmaz. Doğada ne görüyorsanız o vardır; saf, yalın ve olduğu gibi.
Ama insan ilişkilerindeki durum maalesef çok farklı bir mesaiye dönüşüyor