Yaralı kuş ve yetim kalan çocuk
-Anne yaralı bir kuş gördüm aldım onu adını umut koydum, iyileşir mi anne? -İyileşir elbet yavrum seversen.
-pekii sevmek yeterli olur mu? Eskisi gibi uçar mı yani gökyüzünde bulutlara doğru?
-Yetmez elbet! yarasına merhem olacaksın sonra seveceksin ve eskisinden daha korkusuz uçacak merak etme.
-Anne, iyileşince ya giderse, gelmezse bana geri? -Ah yavrum seveceksin avuç içinde tutar gibi, ama ne aveunu uçacak kadar açacaksın ne de ölecek kadar sıkacaksın, yani ona yuva olacaksın ve böylelikle hiç gitmeyecek.
-seveceğim bırakmayacağım hiç anne, seni de çok seviyorum anne, sende iyileş kalk gitme olur mu? Bırakma sev beni tamam mı anne, gidersen yara alırım sonra kim iyileştirecek beni gitme anne gitmeee(...)
5eylülst