Başımıza gelen tüm bu felaketler içerisinde -bunu önemle vurguluyorum- biz insan kalmaya çalıştık ve bunu başardık. Fakat şunu da söylemeliyim ki, bu gayreti onlar için göstermedik. Onlara bir borcumuz yok. İnsan olmak ve insan kalmak Allah‘a ve kendimize karşı görevimizdir. Onlara karşı değil.