halil koca

halil koca
@hallilk
“Kitap okuyarak içimde yükselen duyguları bastırmayı tasarlıyordum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Toz konduramadıklarım, Çamur içinde döndü. Yapmaz diye birşey yokmuş, Göz yapılanları gördü..
Arada sızlar can yakar ama geçerdi.
İnsan yaşarkende ölebiliyormuş
Adın ne değeri var? Şu gülün adı değişse bile kokmaz mı aynı güzellikte?