Bülent sen kendi dertlerine şifa bulmuşsun gibi başkalarıyla da mı ilgileniyorsun şimdi de?
Bilmiyorum. Tek bildiğim başkalarının derdine sürülen merhem beni de iyileştiriyor.
"Sen kesmişsin ama ben senden umudumu kesmem."
"Niye ki"
"Yürüyorsun çünkü."
"Nereye usta, bu madende yol mu var?"
"Kendi içine doğru yürüyene yoldan bol ne var?"