"Birini çok özlüyorsun ama özlediğin kişinin umrunda değilsin. Ne yapılır, gidilir mi, yoksa sevgi için kalınır mıydı?
Ait olduğum yerde kıpırdamadan susardım, şimdi olduğu gibi.."
Arapçada iki türlü özlem vardır:
İştiyak: Geçici özlem çekmek,
Tehassür: İçini çeke çeke, kalbi yana yana büyük bir hasretle arayarak ve onun yolunu gözleyerek özlem çekmek...
Hiç İştiyakla
Tehassür bir olur mu..?