yasin elbüz

yasin elbüz
@handbuz
Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.
"Fen bana ilelebet borçludur!" diyorum. Bu teselli ile de saatlerimi kurup ateşimi körükleyip kimseye zararsız kendi halimde yaşıyorum.
Sayfa 206