zarifhanım

zarifhanım
@hanimzarif___
İçlerinden büyük tiyatro adamlarımız çıkabilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tiyatromuzun bu güzel çağında, tiyatroya gönül verenleri kırmayalım. Tiyatro aşkı yüzünden onlara sefalet çektirmeyelim. Analarından doğduklarına pişman olmasınlar.
İki yıldır Şehir Tiyatrosundaymış. İki tane de başrol oynamış.
İki gün önce de bu aktörlerden biri bana geldi. Derdini bir açtı döktü ki… İnanılmaz.
Dertlerini söylediler. Tiyatromuzun bu en güzel, en verimli, en çalışkan çağında böyle şeyler olmamalıydı.