Olumsuz bir şey yaşadığın zaman hissettiğin o duygu gerçekliğin değildir, sadece o an öyle hissediyorsundur. Büyük hayat resminde belki de gelecekten buraya baktığında iyi ki dediğin bir şeyi yaşıyor olabilirsin.
"Hayatın küçük bir parçasına bakıp tamamı hakkında karar vermekten kaçının. Karar verdiniz mi, akıl düşünmeyi, dolayısı ile gelişmeyi durdurur. Oysa gezi asla sona ermez. Bir yol biterken yenisi başlar. Bir kapı kapanırken, başkası açılır.
Aslında neye layık olduğunu belirleyen şey senin ne hissettiğindir. Eğer sen layık değilim diyorsan, layık olmuyorsun ve çevrendeki insanlar da sana öyle davranıyor. Eğer ben bunu hak ettim, bu bana yakışıyor diyorsan çevrendeki herkes yine sana hak veriyor. Yani bu bir cesaret meselesi.