Mustafa SERT

Mustafa SERT
@hardmusty
9/10
·404 syf.·
2019 1. kitabı
Savaş Tanrısı Kratos ve oğlu Atreus'un İskandinav diyarlarındaki hayatta kalma mücadelesini çok beğendim. Oyununu hiç oynamadım ve oyun ile çok bağlantılıymış kitap. Ama bana hiçbir ters etki yaratmadı. Oldukça zevk aldım okurken. Şimdi ilk başta söylemek istediğim. İskandinav Tanrılarının hepsi yoktur kitapta bu biraz benim için hayal kırıklığı oldu ama olmaması kitabı kötü yapmıyor. Olsaydı 10 puanı alacaktı ama. :) Atreus bir şeyleri ispatlamanın peşinde. Babası Kratos ise babacanca yanaşmıyor ama bir yandan da çok korkuyor oğlu için. Onu her şeyden çok korumak istiyor canavarlardan ve İskandinav Tanrılarından. Ben fantastik okumayı çok severim, yazar bir yeri tasvir edince hemen kafamda kurmaya başlarım mekan olsun karakter olsun canlandırmaya çalışırım. Çok fazla ayrıntı vermese de yazar bence başarılıydı. Fantastik okurlar gayet rahatlıkla okuyabilirler. Kratos ve oğlu ormanda kendi hallerinde avcılık ile uğraşırlar. Bir yandan da nasıl hayatta kalınır oğluna bunu öğretmenin derdinde. Troller, canavarlar ve Tanrılar ile karşılaşmak hiç kolay değildi onlar için. Kratos kitapta daha çok biri ile savaş halinde ve sürekli onları görüyoruz. Sürpriz olsun bu karakter... Bir düşünün kimler kimler var normalde. Odin, Thor, Loki, Heimdal bir çok İskandinav Tanrısını çoğu okur bilmektedir. Ve asıl savaş kimle olacak? Benim istediğim olmadı :( Hayal kırıklığım burada oldu. Ama son derece güzel bir savaştı. Gizem de var ve kitabın biraz başından sonra gizem başlıyor. Böyle olunca kitabın akışı müthiş ilerledi. Ben hiç sıkılmadım. Kitabın sonuna kadar macera devam etmekte. Hikayesi ve kurgusu çok iyiydi. Fantastik deyince bir Yüzüklerin Efendisi tabii ki olmaz ama çok güzel kitap God Of War. Fantastik okurlar hiç kaçırmayın derim.
God of WarJ. M. Barlog · İthaki Yayınları · 2018293 okunma
Oğuz Aktürk isimli okura yanıt verildi
Mustafa SERT
Galiba yanlış hatırlıyorsunuz. Kratos 1. oyunda aresi yok edip savaş tanrısı olmuştur. Yani 2. oyunda zaten savaş tanrısıdır. Buna benzer cümleyi 2. oyunda gaia tarafından tartarus çukurundan kurtarılıp, gaia tarafından gönderilen pegasus un üzerine binip gaia nın planladığı bir yere götürülürken "olimposa dön seni yaratık. Zeusla yüzleşmem gerek, demek savaş tansırına meydan okuyorsun." demiş ve hemen ardından gaia kafasının içinde seslenerek , tanrısal güçlerini zeus kılıcına aktardığı için artık bir tanrı olmadığıdır.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
9/10
·404 syf.·
2019 1. kitabı
Savaş Tanrısı Kratos ve oğlu Atreus'un İskandinav diyarlarındaki hayatta kalma mücadelesini çok beğendim. Oyununu hiç oynamadım ve oyun ile çok bağlantılıymış kitap. Ama bana hiçbir ters etki yaratmadı. Oldukça zevk aldım okurken. Şimdi ilk başta söylemek istediğim. İskandinav Tanrılarının hepsi yoktur kitapta bu biraz benim için hayal kırıklığı oldu ama olmaması kitabı kötü yapmıyor. Olsaydı 10 puanı alacaktı ama. :) Atreus bir şeyleri ispatlamanın peşinde. Babası Kratos ise babacanca yanaşmıyor ama bir yandan da çok korkuyor oğlu için. Onu her şeyden çok korumak istiyor canavarlardan ve İskandinav Tanrılarından. Ben fantastik okumayı çok severim, yazar bir yeri tasvir edince hemen kafamda kurmaya başlarım mekan olsun karakter olsun canlandırmaya çalışırım. Çok fazla ayrıntı vermese de yazar bence başarılıydı. Fantastik okurlar gayet rahatlıkla okuyabilirler. Kratos ve oğlu ormanda kendi hallerinde avcılık ile uğraşırlar. Bir yandan da nasıl hayatta kalınır oğluna bunu öğretmenin derdinde. Troller, canavarlar ve Tanrılar ile karşılaşmak hiç kolay değildi onlar için. Kratos kitapta daha çok biri ile savaş halinde ve sürekli onları görüyoruz. Sürpriz olsun bu karakter... Bir düşünün kimler kimler var normalde. Odin, Thor, Loki, Heimdal bir çok İskandinav Tanrısını çoğu okur bilmektedir. Ve asıl savaş kimle olacak? Benim istediğim olmadı :( Hayal kırıklığım burada oldu. Ama son derece güzel bir savaştı. Gizem de var ve kitabın biraz başından sonra gizem başlıyor. Böyle olunca kitabın akışı müthiş ilerledi. Ben hiç sıkılmadım. Kitabın sonuna kadar macera devam etmekte. Hikayesi ve kurgusu çok iyiydi. Fantastik deyince bir Yüzüklerin Efendisi tabii ki olmaz ama çok güzel kitap God Of War. Fantastik okurlar hiç kaçırmayın derim.
God of WarJ. M. Barlog · İthaki Yayınları · 2018293 okunma
Oğuz Aktürk isimli okura yanıt verildi
Mustafa SERT
Kratos savaş tanrısı olmayı hiçbir zaman istememiştir. O sadece rüyalarından kurtulmayı ve ölmeyi istemektedir.