Ela

@hariibomm·
·
sabitlendi
"Hiçbir çocuk kendi yaralarını kendi sarmamalı."
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok cici değiller mi:)
"Büyüdükçe unuttuğumuz o masumiyeti ve samimiyeti hatırlamak için bazen sadece bir çocuğun dünyasına bakmak yeter."
"Elveda Arkadaşlar herkes hakkını helal etsin."
Bu sizlere son mesajım, artık veda vakti geldi. Yaptığım şeyin güzel olmadığını biliyorum ama artık dayanamıyorum. Bıktım artık bu dünyadan ve insanlardan, sakın yapacağım şey için bana kızmayın, bunu yapmaya mecburum. Hayata gözlerimi kapamamın zamanı geldi. Acayip uykum var, hadi iyi geceler..
Erkek olduğumu düşünen yazmasın.
Kimseyi inandırmak zorunda değilim.