İnsanın sevincide, hüznü ağlayışıda bazen çocuklar gibi oluyor. “Çocuk gibi sevindi” veya “çocuk gibi ağlıyor”ifadelerini günlük hayatımızda sık sık kullanırız.
Bu anlayışla demek ki insan ne kadar yaşı ilerlese de çocukluk duygusu hep onunla kalıyor ve ara ara belirginleşiyor.
Biz burayı hayat sanıyoruz. Halbuki burası karanlıktır, hayat değildir. Burası sorunlarla doludur. Ahiret ise mutlak hayattır. Mutlak zuhurdur, mutlak huzurdur ve mutlak nurdur ve mutlak lezzettir. Kemal olduğu için mutlak lezzettir. İşte bu yüzden “gerçek hayat odur..