Kuruyup gidiyorum, kimseler fark etmeden,
Bir yaprak misali savruluyorum sessizce.
Kötü günlere öyle çok denk geldim ki,
İyi günlere hasret kaldı bu ömür ince ince.
Her gün bir imtihan, her gün ayrı bir sınav,
Gelen güzelliklerin tadını alamaz oldum.
Sabahları umutla değil de korkuyla uyanıp,
"Bugün de mi kötü şeyler yaşayacağım?" diye sordum.
Ömrüm, kötüyü beklemekle geçti belki de,
Sevinç kapımı çalsa bile inanamaz oldum.
Depresif biri değildim aslında ben,
Sadece yaşadıklarımın yüküyle yoruldum.
Yine de biliyorum, her gecenin bir sabahı var,
Her yaranın içinde saklı bir şifa.
Belki bugün değil, belki yarın gelir ama,
Rabbimin rahmetiyle açar gönlüme bir bahar.
MASAL