Senin yanındayım diyenlerin mesafesini görünce, şaşırma!
Etrafında dört dönüp senden aldığı iyiliği, çıkarı, menfaati bitince yola koyulan olursa, şaşırma!
Her gün seni derdi ile boğan, bir gün huzura erer de nankörü olur vefanın "nasılsın?" diye bile merak edip sormaz, şaşırma!
Sen onun için çırpınır, çareler ararsın gün gelir telefonunu bile açmaz olur, şaşırma!
Diyeceğim o ki, dost sen ömrünü verirsin bir gününü çok görenler olur, şaşırma!
Dost dediğime bakma o öyle bir mertebedir ki, herkes layık değildir bu sıfata.
Sen dara düşmeye gör...
Kaç kişi kalır ki yanında...