Hayatımızın yarısını uyuyarak geçiriyoruz.Diger yarısını da uyutularak. Necip Fazıl Kısakürek; şu sözü gelir aklıma...
Gün içinden onlarca büyükten, onlarca masal dinliyorsun. Ayakta uyuyorsun.
Sonra akşamları uyutmak için çocuğuna masal anlatıyorsun.
Masallar küçükken uyuyuncaya kadar, büyüyünce de uyanana kadardır.
Keşke bütün masalları çocuklar anlatsa, büyükler dinleyebilseydi...