Kimseye laf anlatmak, çekişmek didişmek ve haklı çıkmaya çalışmak gelmiyor insanın içinden.
Baktın olmuyor, "her ruh kendi yolculuğunda" deyip konuyu kapatıyorsun kafanda.
Beklenti yok, hayal kırıklığı yok, ilişkilere fazla anlam yüklemek yok.
Sakin, durgun su gibi oluyor insan.
Suyu bulandırmak isteyenleri de sessizce çıkarıyorsun hayatından.
Yorgunluk değil, olgunluk diyorlar buna...