Bütün acılar geçer Bazıları delip geçer Bazıları geçmez sanılır geçer Bazıları da geçmesin istersin Yine geçer... Bir de bakarsın o acılar Zamanı geldiğinde Merhem yerine bile geçer Başka bir acının üzerine sürersin O da geçer
Kadın hissettiği duygunun gördüğü değerin ve yaşadığı aşkın peşinden gider.
Sen bunu verdiysen eğer Ordu'nun içinden çıkmayı da, bilir ordunun içine girmemeyi de..
Özellikle erkeklerin kullandığı bir sözdür
"Ordunun içine girse ona güvenirim." Her duyduğumda aklıma şu soru geliyor güvendiğin kim?
Ordu mu? Kadın mı?