hatice_ciftci498

hatice_ciftci498
@hatice_ciftci
Bir yıldız gibi kayarım hayatından, yapabileceğin tek şey dilek tutmak olur...(ELVEDA ESKİ DEVİR..)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'kaç yıl geçerse geçsin, Hangi koşullarda olursam olayaım, Saat kaç olursa olsun, "Beni buradan al"dediğin an, Seni oradan çıkarcam.'
Her yüreğin harcı değildir,dokunmadan sevebilmek....
Ben yaşadıkça sen çıldır. Yokluğum koyarsa, BEN ARARIM SEN ÇALDIR..

hatice_ciftci498

, bir kitap okudu
Puan vermedi·54 syf.·
2019 53. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 4.212 okunma