Hatice bozkurt

Şu Şişkolar da nasıl yaşanacağını biliyorlar doğrusu.
Reklam
"...Keşke İsveç'in başkenti İsveçkent, Norveç'in başkenti de Norveçyurt olsaydı... Ne kolay ezberlenirdi."
O Şişko, sen Sıska'sın. Apaçık ortada. Bana inanmıyorsanız tartılın.
Ne acayip ülkeniz var sizin... Zayıflarla şişmanlar bir arada yaşıyorlar!
"Şişkolarla Sıskalar birleşmelidir," dedi. "İnsanların kilolarına göre ayrıldıkları nerede görülmüş..."
Reklam