Kedi manyağı olduğumdan olsa gerek keyifle okuduğum bir kitap oldu.
Hayatta başarı addedilen şeylerin aslında başkaları tarafından bize dayatılanlar olduğunu ve herkesin yolculuğunun biricik olduğunu anlatıyor.Ve aslında konuşmaz dediklerimizin kendi hal dilleriyle bizimle konuştuklarını da gözler önüne seriyor.
Denk gelirseniz okumanızı tavsiye ederim.