Hatice Aktürk

Hatice Aktürk
@haticekubraaaa
Eskiden bu hayatta en kötü şeyin yanlız olmak olduğunu düşünürdüm.Hayır,değil.Hayattaki en kötü şey,seni yanlız hissettiren insanların arasında kalmak.