Hatice Aktürk

Hatice Aktürk
@haticekubraaaa
Eskiden bu hayatta en kötü şeyin yanlız olmak olduğunu düşünürdüm.Hayır,değil.Hayattaki en kötü şey,seni yanlız hissettiren insanların arasında kalmak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.