"Tanrı'nın en başta insanlara hayat verirken, yaşamaları için onlara arzular da verdiğini biliyordum ama artık öğrendiklerim, Tanrı'nın insanlara verdiklerinin bundan çok daha fazlası olduğunu gösteriyor.Ayrıca öğrendim ki Tanrı,insanların birbirlerinden ayrı yaşamasını istemiyor.Bu yüzdendir ki insanlara doğrudan neye ihtiyaçları olduğunu söylemiyor.Onların birlikte yaşamasını sağlayarak, birbirlerinin neye ihtiyacı olduğunu bilmelerini sağlıyor."