Uzun zamandır öykü kitabı okumuyordum. Kadınların hayatından kesitler ile farklı bir anlatım tarzı vardı. Her hikayenin kendi has bir havası vardı .Okurken büyük zevk aldım.
Kitap için kısa bir Siyer tarihi diyebiliriz. Peygamber efendimizin doğumundan ölümüne kadar olan süreci anlatıyor. O süreçlerdePeygamber Efendimizin davranışlarından Sahabelerin davranışlarından bahsediliyor. Kısa ve özet bir kitap olmuş. Benim için okumak büyük bir zevkti.