Bazı insanlar başkasının varlığı ile vardır . Mevcut dünya düzeni , güçsüzlük ve eğitimsizlik ; bir başkasına sığınmanızı veya en azından ondan güç almanız için ona yanaşmanızı gerekli kılıyor . Feodalite böyle ortaya çıkmış ve zayıfların istinad yeri olmuştur .
Dünyada insanların hak ve hukuka riayet etmemesi ve “haklının güçlü “ değil de ,
“güçlünün haklı “ olduğu bir nizamın hakim olduğu bir dünyada başka bir fazilet beklenir mi.