Gönül Ö.

Seviyorsa zaten sonunda yine birleşirdi insanlar, aşk gerçekse bitmezdi, seven insanlar birbirlerini beklerdi.
Gönül Ö. isimli okura yanıt verildi
Gönül Ö.
tekrar izleyeyim:)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seviyorsa zaten sonunda yine birleşirdi insanlar, aşk gerçekse bitmezdi, seven insanlar birbirlerini beklerdi.
Gönül Ö.
gercekten sevgi neydi bunun cevabini bulamiyorum
kaldırıma oturup başımı dizlerime kapatıp, ağlamak istiyorum
Gönül Ö.
bencede