hırçın ve asi olmayı -iyi ve salak olmaya tercih ettiğim zamanlar oluyor bu zamanlarda her şey bensiz olsun istiyorum hiçbir iyi şeyi o an hissetmiyorum sadece- iyi çocuğun kötü çocuk olarak kendini nasıl korumak istediğini görüyorum her ne kadar iyi hissetirmese de -öyle aman Tanrım dedirmetse de bunu yapmak zorunda kalıyorum lonelienes martin czerny