Psiko

Psiko
@hayl_i
Okumamak için bahane üretmek istemeyen biri daha.
Saklı ümitlerimiz
“Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var…” diye ne güzel de betimlemiş Sabahattin Ali.. Tam ortasındayım söylemin, noktanın sonrası ama yeni başlayan cümleyi de henüz sindirememişim hani..:)
Düşünce