Yaklaşık 6 sene önce Sarah Jio'yu Son Kamelya ile tanıdım. İyi ki de tanıdım, çok sevdiğim kitaplarını hiç sıkılmadan bitirirken yeni bir kitap çıkarmasını bekledim hep. Birkaç yıl aradığıma ulaşamadım ama işte bir güzel kitap daha eklendi. Londra'dan Sevgilerle... Yine çok akıcı, yine gözlerimi nemlendiren, duygu dolu bir kitap. İçselleştirdiğim olaylar ve tanıştığım karakterler.. Bir süre etkisinde olacağım yine. Sarah Jio okuyanların kaçırmayacağının farkındayım. Henüz tanışmamış olanlara tavsiyemdir. Geçmişle bugünü birleştiren anlatım, duygu yüklü sayfalar... Sıkılmayacağınızı düşünüyorum. Ordu'dan sevgilerle :)