Okuduğum kitap çok akıcıydı. Hani kitaplar vardiya bırakmak istemezsin ne olacak diye merak edersin iste bu kitapta onlardan biri bence.
Bu kitapta birbirlerini deli gibi aşık olan ama bir türlü kavuşamayanların hikayesi eger aşk romanı seviyorsanız bu kitabi tavsiye ederim
Kitabı çok beğendim