📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sadece ikimizin anlayabileceği şakalar, sabah akşam telefondan duyduğum sevgi dolu sesi, bir tek benim bildiğim önemsiz kusurları, birlikteyken içimi dolduran rahatlık hissi gibi şeyler… bir başkası değil de sadece ama sadece onunla olabileceğim hissi yani. Onun varlığı olmadan yaşamak çok korkunç geldiği için ölünceye dek, hatta mümkünse öldükten sonra bile ondan ayrılmak istemiyordum. Buna takıntılı aşk da denilse, körü körüne bağlanmak ya da ahmaklık denilse bile hepsine razıydım. Çünkü onu hep sevmek istiyordum.”
“Öğrendiğim şey, gerçeğin ayarlanabilecek bir şey olduğuydu. Esasen başıma neler geldiği, neler hissettiğim falan önemli değildi. Gerçekleşen duruma en uygun hareketi yapmalı, ardından bende iz bırakan duygu kalıntılarının icabına bakmalıydım. Ya dayanmalı ya unutmalı ya da affetmeliydim. Her ne olursa olsun hazmedebilirdim -hazmetmekten başka çarem yoktu- ve içimde gerçek denilen şey ister var olsun ister olmasın sonuçta hiçbir anlamı yoktu.”