Kendime kızıyorum çoğu zaman
Olmadık insanları başımın üstüne alıp değeri beş para etmez insanlara gereğinden fazla değer vermişim.
Olsun diye çırpındığım şeylerin aslında gözünde bir değeri olmadığını anladığın zaman hayattan bıkan bir noktaya geliyor insan