gsgahahahshaha

gsgahahahshaha
@hdkfkdufjdkd
Ebeveynlerine ebeveynlik yapmak durumunda kalan herkese iyi bayramlar iyi aksamlar gecmis olsun kolay gelsin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aklima geliyorlar ama yazmaya üşeniyorum
Kendimle terapi
Eksikliğini duyduğum şeyi elde ettigimde icime dolan yasama sevinci hayattan yeni beklentiler olusturmama sebep oluyor, bu sefer sahip olamadiklarim yuzunden yeniden dibe cekiliyorum. Beklenti hayal kirikligiyla eş deger neredeyse, beklememek de insani değil. Insan olarak mutluluk galiba mumkun değil.
Çok kalabalık ama bomboş bir yer burası