Wolverine benim için hep gizemli ama hep de sevdiğim bir karakter olmuştur. Bu çizgi romanda da onun en saf halini görüyoruz diyebilirim. Bayıldım. Güldüm de, ağladım da ama genel olarak çok keyif aldım
Bu seriye (ve tabiki de özellikle Roth'a) hayranım. Çok çabuk okunan bir seri. Hem diğer kitaplara benzer, hem de onlardan çok farklı bir konusu var. Eğer reading slump gibi bir dönemdeyseniz kesinlikle okuyabileceğiniz bir seri.