"Ateşin yaşamak için havaya ihtiyacı var. Hava ateşi güçlendirip tek başına olacağından daha parlak ve sıcak olmasını sağlar. Ama çok fazla hava ateşi tamamen öldürür, aynen çok fazla alevin tüm havayı tüketeceği gibi. Birlikte tek başlarına olduklarından çok daha güçlülerdir ama birbirlerinin varlığını aynı derecede tehlikeye atarlar."
Kitapta mükemmel bir karakter gelişmesi vardı(ki ben bayılırım). Ayrıca aşka da bayıldım. Yani kitabı çok beğenmem haricinde söyleyebileceğim pek bir şey yok.
Hava UyanıyorElise Kova · Yabancı Yayınları · 20164,167 okunma
Re-telling denilen bu klasik masalların tekrar anlatılması olayına bayılıyorum... Oz da öyle bir kitaptı. Adam Fewer zaten muhteşem bir yazar. Bir de böyle bir kitap yazınca ben de okudum tabiki :)