Helbest û Pirtûk

Helbest û Pirtûk
@helbest000
Bazı şanslara yenik düştük tekrarı olur mu bilmeden bekliyoruz oysa hiç bir umut yokken ... (🍀) Sadece sözde kaldı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Susssak ya, Sadece gözlerimiz sohbet etse, Gülümsese gözlerin çekikliğin sonuna kadar, Usulca kulaklarıma fısıldasan ezgimizi, Kulaklarımızın pası silinse , Yüreğimize şifa olsa.../ilahida 🌿
Annem Çünkü sen en keskin mabedlerimi çiçeklendiren, Kokunla bana huzur veren, Saçlarımı okşayıp dizinde uyutan, En derin yaramın şifası olan, Eksik kalan bütün yönlerimi tamamlayan, Hayatıma yön vermemi sağlayan, Üzüntümü göz bebeklerimden anlayan, Ve sen annem kalbimde , hayatımda, aklımda ölümsüz kalan tek kişisin... Kanser hastası güçlü meleğim, annem Birgül sultana ithafen ... /İlayda tunç
Günü gelince herkes yaşar hak ettiğini...
Kabuğuma çekildim, Çilesi başından aşmış hengame dolu dünyayı sessize aldım.. Karmakarışık bir yaşamın mecrasından bitap düşmüş ruhumu ve bedenimi inzivaya uğurladım ... Hayatımı yeniden düşleyip bahara hazırladım, Yorulan kanatlarımı şifasına teslim ettim ... Kuruyan gözlerime ışık seçtim , Güneşin eşsiz gücüne teslim oldum... Ve ben her ne kadar yorulsamda her daim kendime iyi gelmeye and içtim... /İlahida (İlayda tunç)🌿