Help me !
Biladerlerim yardımınız gerek. Ben yazılımcıyım, ama sosyal medya uygulamarını kullanma hususunda pek bir şey bilmem. Zira bu tür mecralara ayıracak vaktim yok. Mesele şu : Benim gönderilerimi ya da incelemelerimi, Ya da adına her ne diyorsanız artık. Bunun bir önemi yok. İşin özeti şu : Sizler benim yazdıklarımı beğenince Bir bakıma benden de sizinkileri Beğenmemi mi istiyorsunuz Yoksa sadece öylesine beğeniyor musunuz. Sizden ricam, Beni bu hususta aydınlatmanız. Mesele takipleşmek ve beğeni atmaksa Hiç sorun değil. Borcumu ödemek isterim. Ama bak baştan söylim, tek taraflı platonik takipçilik kabul etmiyorum ona göre 👻
1000Kitap
ABİ HELP ATIN
Bakın bizim gezi var tamam mı VE YANIMDA OTURACAK AYNI ODADA KALACAĞIMIZ KİŞİ ÇIKARCI İKİ YÜZLÜ SERRRRO Bİ İNSAN
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(spoiler dolu, ilk defa izleyeceksen uzak dur.) 🛑 👋 the walking dead / insan doğası !?! bu dizi zombi kıyameti diye başlıyor, sonra yavaş yavaş “asıl zombiler biziz” tokadını atıyor suratına. ilk bölümlerde hayatta kalma gerilimi ağır, sezonlar ilerledikçe insan doğasının en karanlık, iğrenç ve çaresiz yanları ön plana çıkıyor. her sezon yeni bir “güvenli liman”, yeni bir “toplum düzeni” kuruyor; sonra o düzen ya içten çürüyor, ya dışardan eziliyor ya da kendi ağırlığı altında eziliyor. her bölüm bir karakterin veya grubun kırılma anı, her sezon finali bir büyük çöküş. 11 sezon boyunca aynı acımasız döngü: umut doğuyor → düzen kuruluyor → ihanet, güç savaşı, vicdan kaybı → her şey yanıp kül oluyor → yeni umut (ki o da yalan çıkıyor). zombiler sadece dekor. asıl hikaye insanın ne kadar hızlı canavarlaştığı, ötekini yok ettiği ve gücün kime geçtiğine bakılmaksızın kuralların nasıl zalimleştiği. 1. sezon (2010) – şok ve inkar • days gone bye / rick hastaneden uyanır, dünya yok olmuş. atlanta sahneleri, ilk walker’lar. yalnızlığın dibine vurma. • guts / tankın içinde mahsur, glenn’le tanışma, zombi kokusu hayatta kalma taktiği: “kokuyu kapla”. • tell it to the frogs / aileyle kavuşma, kamp hayatı, ilk normal anlar. merle’in rooftop’ta bırakılması. • vatos / yaşlılar evi sandığın şeyin silahlı çete çıkması. insan tehdidi başlıyor. • wildfire / cdc’ye doğru kaçış, jim’in ölümü. herkesin enfekte olduğu gerçeği ortaya çıkıyor. • ts-19 / cdc binasında son umut. doktor: virüs herkeste var, çıkış yok. umut yalan, sezon finali tam darbe. 2. sezon (2011–2012) – ahlaki pusulanın kaybı • what lies ahead / yolda kalmak, belirsizlik, ilk büyük walker sürüsü. • bloodletting / carl vurulur, hershel çiftliği. hayatta kalma vs tıbbi etik. • save the last one / shane’in
Geçen gün izlediğim film "The Help " de çok güzel bir cümle geçti . Ruhum da yankısı hala devam ediyor sizlerle de paylaşmak istiyorum. " Cesaret bazen nesil atlar" ... Bazen gerçekten öyle değil mi ? Anneannemizin içine dert olan , cesaret edemediği şeyleri biz yaparız. Veya büyük büyük nine veya dedelerimizin içinde ukte kalan konuları biz cesaret edip yapmaya başlarız. Bu söz size ne düşündürdü merak ediyorum...
Duygu ve Düşünce
HELP ME KİTAP TAVİSYESİİ!!!
250-300 sayfa bandında olan onerebileceginiz akıcı kitaplar var mı? Varsa dört gözle bekliyoruumm Şimdiden tesekkurleer
Uyusam mı, uyumasam mı döngüsündeyim help