Doğduğumdan beri sanki ait olmadığım bir yerdeyim...
Ve ait olabileceğim bir yerin olduğunu da düşünmüyorum. Yolda olmayı seviyorum
koşmayı,
kaçmayı,
doğayı, Hiç bilmediğim ve gidilebilecek olan her yeri seviyorum.
Basen bir şarkıyla, uzak, çok uzak
ve imkansız gibi görünen bir şey,
bir anda yakın ve mümkün
olabiliyor...